Servicetjenester
Våre omtaler
Hat in meinem Sprinter zu viel Motoröl gefüllt und die Motorkontrollleuchte ging immer an ohne Termin vorbeigefahren. Es war zu viel Öl im Motor abgesaugt bekommen ging als Service kostenfrei durch nette Mitarbeiter freundlich und zuvorkommend. Daher fünf Sterne danke
Profesional og alt bra super fornøyd
Flinke og serviceinnstilte gutter☺️
Jeep Wrangler 4xe. Great service! good value for money ;-)
Det er bare service.
Flinke gutter😊
Flinke gutter😊
Verlig hyggelig betjening ikke vanskelig å finne feilen pris er Verlig fornøyd de var best hade største lager delen hente rett fra lageret i mekonomen trengte ikke å stresse ned deler mekaniken fikset allt Holte avtalen anbefaler på det sterkeste 😃😄
Hyggelig folk, raskt og enkelt
Jeg er svært fornøyd med arbeidet som ble utført. Dyktige og profesjonelle folk. En stor takk til Tommy, som hjalp meg raskt og sørget for at jobben ble utført på best mulig måte.
Fyllingsdalen Autoservice leverer alltid svært god service. De ansatte er hyggelige, dyktige og profesjonelle, og kundeservicen er upåklagelig. Jeg har hatt bilen inne på verksted her flere ganger, og har vært veldig fornøyd hver eneste gang. Arbeidet blir gjort grundig og til avtalt tid, og man føler seg godt ivaretatt som kunde. Kan anbefales på det sterkeste!
Fantastisk service :)
Tusen takk for en fantastisk flott jobb med bilen min👏😍 Flinke gutter som absolutt yter den beste servicen.
Endelig et bilverksted som tar seg tid til kundene sine🤩 Tusen takk for fantastisk god kundeservice 🤩Trenigkast 6🤩🤩🤩
Super duper service








